Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Η Τελευταία Πυρκαγιά




Η Τελευταία Πυρκαγιά


Μην προσπαθείτε να κρυφτείτε από την αλήθεια
Τα λόγια μου θεωρούσατε για χρόνια παραμύθια
Τώρα πια το έλεος είναι άγνωστη λέξη
Οι φόβοι σας ζωντάνεψαν κι εγώ το είχα προβλέψει

Ήμουν γιος της Ισορροπίας
Ήμουν ο φύλακας της τελευταίας προφητείας
Τώρα πια είναι αργά
Να σωθείτε από τη Φωτιά

Ήμουν το βλέμμα των θεών
Ο υμνωδός των αστεριών
Πάλεψα να σώσω τα παιδιά
Από την τελευταία Πυρκαγιά

Αδιάφοροι άρχοντες της Γης
Ποιος να συγχωρέσει την αλαζονεία σας;
Τα λόγια μου είναι πλέον περιττά
Έπειτα από την τελευταία Πυρκαγιά

Φονεύσατε το μέλλον σαν το παρελθόν σας
Φτύσατε τα δώρα των δημιουργών σας
Κλέψατε τα όνειρα από τα παιδιά σας
Τώρα νιώστε πόνο για την απονιά σας

Ήμουν αφέντης στους εφτά γαλαξίες
Ήμουν ο ήρωας στις χίλιες αποικίες
Ταξίδεψα στη Γη από μακριά
Να προειδοποιήσω για τη Φωτιά

Ήμουν αστέρι των σκιών
Προσκυνητής των αξιών
Μαζί με στίχους και σπαθιά
Χάθηκα κι εγώ μες στη Φωτιά

Μαύροι απόγονοι της Γης
Καταραμένη να είναι η αδιαφορία σας
Τα έπη θα σβηστούν παντοτινά
Έπειτα από την τελευταία Πυρκαγιά


Γιώργος Χατζηκυριάκος
Καλοκαίρι 2007